• Promijenite boje

  • Promijenite veličinu

10 savjeta za očuvanje i unaprjeđenje mentalnog zdravlja

24. srpnja 2014.
Off

1. Izgradite samopouzdanje!

Prepoznajte i prihvatite svoje vrline i slabosti te na njima gradite svoje samopouzdanje.

2. Hranite se zdravo, budite aktivni!

Pravilna prehrana i tjelesna aktivnost (šetnja, vježbanje…) pomoći će vam da smanjite stres i uživate u životu.

3. Pronađite vrijeme za sebe!

Opustite se uz muziku, čitanje, meditiranje ili bilo što u čemu uživate.

4. Odvojite vrijeme za obitelj i prijatelje!

Ne budite sami. Njegujte odnose u obitelji, družite se s prijateljima. Obiteljska i prijateljska podrška važna je pogotovo u teškim trenutcima.

5. Pružite i prihvatite pomoć!

Svatko treba pomoć s vremena na vrijeme.

6. Uključite se!

Uključivanje u zajednicu i dobrovoljni rad daje osjećaj svrsishodnosti i zadovoljstva; jača samopoštovanje.

7. Naučite prevladati stres!

Svakodnevni stres ne može se izbjeći. Naučite prevladati stres kako se ne bi odrazio na vaše mentalno zdravlje.

8. Pronađite podršku u sličnima!

Podjelite probleme s drugima koji su imali slična iskustva. To će vam pomoći u pronalaženju rješenja i nećete se osjećati izolirano.

9. Naučite nove vještine!

Stjecanje novih znanja i vještina povećava samopouzanje.

10. Upoznajte se!

Što vas stvarno čini sretnima, što možete promijeniti, a što ne. Prihvatite samog sebe.

Recenzirano:
Označava kada je članak pregledan u potpunosti od strane stručne osobe. Ova dva datuma se ne moraju uvijek poklapati

Promjenjeno: 16. prosinca 2016.
Promjenjeno označava kada je članak zadnji put izmjenjen. Promjenjen je dio člnaka ili cijeli članak
O autoru
Maja Silobrčić Radić, dr. med., Melita Jelavić, dr. med.