• Promijenite boje

  • Promijenite veličinu

Jelovnik za proljetnu sezonu!

23. srpnja 2014.
Off

Naravno, važoj mašti prepuštamo ostale moguće kombinacije ovisno o vašim prehrambenim navikama, raspoloživosti namirnica, vremenskim i materijalnim mogućnostima.
Jelovnik je primjeren za cijelu obitelj, odnosno sve članove obitelji (djeca starija od 2 godine, odrasli, starije osobe) koji ne boluju od neke bolesti zbog koje trebaju provoditi poseban način prehrane.
Pojedinu navedenu vrstu namirnice ili jela možete zamijeniti sličnom namirnicom iz iste skupine ili slične vrste jela.

Na primjer: mlijeko možete zamijeniti kiselim mlijekom, jogurtima raznih vrsta, bioaktivom ili acidofilom (preporučuje se djelomično obrano mlijeko, odnosno mlijeko s manje masti kao i manje masni sirevi);
– blitvu možete zamijeniti špinatom, mladim koprivama, miješavinom zelenja
– zelenu salatu možete zamijeniti rikulom, matovilcem, listovima maslačka
– kelj možete zamijeniti brokulom, kupusom, porilukom, mladim zelenim mahunama
– koristite što više svježeg povrća i voća
– birajte manje masno meso i perad
– vrijeme termičke obrade ( pečenje, kuhanje, pirjanje..) prilagodite vrsti namirnica, hranu nemojte više puta prigrijavati.

Recenzirano:
Označava kada je članak pregledan u potpunosti od strane stručne osobe. Ova dva datuma se ne moraju uvijek poklapati

Promjenjeno: 11. studenoga 2015.
Promjenjeno označava kada je članak zadnji put izmjenjen. Promjenjen je dio člnaka ili cijeli članak
O autoru
Mr.sc Katica Antonić Degač